mitt påskgodis hamnar i tunnan

Om inte allt för lång tid sitter jag på flyget påväg till Turkiet. Tillsammans med världens bästa karl och T&T! Känns ogripbart och fantastiskt på samma gång! Hade inte räknat med någon utlandsresa alls detta år så det kom verkligen som en överraskning. En välbehövlig. Ska bli skönt att komma bort. Iväg och njuta av sol och värme. En chans att tänka på annat. Ventilera! Simon vet minsann hur man muntrar upp och skämmer bort sin tjej. Bra kille det där! Extra bortskämd känner jag mig med vetskapen om att han verkligen gör detta för min skull, han hade aldrig åkt iväg i vanliga fall - flygrädd som få och iväg på en flygresa som varar i över fyra timmar! Modigt. Stackarn har ångest redan nu! Ett stort minus får han ändå...! Vem fan överraskar sin flickvän en vecka innan avfärd??!? Jag har noll med tid att hinna förbereda mig, inga kläder att ha på mig, plus att min kropp inte är redo att visas i bikini ännu! Haha, fuck!


Jodå... Vi ska nog lyckas jobba fram de där rutorna igen. Sure thing!
NU kör vi! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Hannis

Gud vad härligt vännen! Vart i Turkiet ska ni någonstans? Kram

2011-04-27 @ 10:30:54
URL: http://nussesinfo.blogg.se/ivantanstider

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0