tisdag

En morgonpromenad runt oxelbergen följt av en relativt lång sovmorgon. Skön tisdag. Mindre skön känsla i magen! Har knaprat värktabletter hela morgonen och vägrar kliva ur pyjamasen! Åt jordgubbar med mjölk till frukost, sommarkänsla! Inte fy skam. Har haft min karl hemma över lunchen, älskar när han kommer hem och umgås med mig på mina lediga dagar! Vardagslyx. Nu sitter jag och pillar på tangenterna och försöker få lite vettigt gjort. Dansar med skrivbordet samtidigt som jag lyssnar på journey, meatloof, queen och andra gamla godingar. Längtar efter maggios nya skivsläpp och hennes hesa vackra stämma! Någon som vet när hennes nya album kommer? Nej, nu ska jag fortsätta leka duktig och sedan ska jag unna mig ett avsnitt OC!


Åh vad jag älskar denna kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0