torsdag

Det är mindre kul att jobba med feber och sprängande huvudvärk! Imorgon är det full rulle igen följt av en lördag som kommer gå i ungefär samma tempo... jippi! Har sovit bort större delen av dagen sedan jag kom hem. Legat nedbäddad i soffan och tyckt synd om mig själv (måste säga att jag är grrryym på det!!). Efter lite sömn och en ipren mår jag nu helt ok! Har väl åkt på någon jävla bacill, någonting är det som spökar i alla fall. Någonting som jag varken har tid eller lust till. Blir ingen handboll för mig ikväll, hade tänkt svänga förbi och glida omkring med balansbrädan under armen medans de andra ökar flåset, men icke. Inte ikväll! Ikväll ska jag vara gnällig och låta min karl ta hand om mig, om han nu vågar komma hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0