såja!!!

Eftersom jag haft nytt besöksrekord idag, nio unika läsare(!!!) tänkte jag överraska med en uppdatering! Men till att börja med... Nio läsare, Vad fan sysslar ni med? Här latar jag mig över sommaren och slutar att uppdatera, tar lite ledigt, tar lite semester OCH DÅ... Då slutar ni att kika in!!!? För i helvete liksom(?)! Här går det inte att leva rövare utan att ni börjar svika! Är jag inte inspirerande nog i min frånvaro? Tillägnar därför det här inlägget till den person jag vet aldrig slutar klicka in på min blogg, till den person som just nu sitter och gnäller om att bloggen står tom............. Tillägnar inlägget till Simon. 

Hej Simon.
Hur mår du? Vad gör du? Jag vet egentligen exakt vad du gör. Du sitter bredvid mig i soffan och ser på fotboll, ovanligt. Din mage låter jättehögt, vad har du ätit egentligen? Jag känner mig ganska liten och oviktig när det det är fotboll på tv.
Ungefär såhär ser en simon/lovisa-dialog ut när det är match:

Jag:
(med datorn på magen) Kolla in den här bilden, haha ful va?
Simon: ............
Jag:
Undrar hur det skulle se ut om en giraff fick barn med en pingvin?
Simon: ...............
Jag: Simon... Simon, simon. Vad ska vi göra i helgen?
Simon: ............ Va?

Funderar på att vända ignorerandet och den jävla fotbollsfokusen till något positivt... Typ som:

Jag: Simon, det var jag som hade sönder toaletten i förra veckan. Passa på att skälla på mig nu för sen kommer jag att förneka det i all framtid! 

BANG!!



Kommentarer
Postat av: Hannis

Hahahaha :) Grattis igen till körkortet plupp <3 Vi måste ses snart, måste ha lite lovisa! Krami

2011-08-26 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0