fina tänder, rödtjut och kläder på galge

Jag orkar knappt förstå att veckan har gått om på nytt igen. Tisdag och jag sitter ihopkurrad i soffan efter ett tidigt tandläkarbesök (perfekta tänder!! Tack som fan!), har ont i halsen så det kliar i hela kroppen och näsan rinner. Känner mig lagom kul. Är ledig idag och det ska jag utnyttja till max - kurera mig och städa ur mitt gamla flickrum hemma hos mor och far. Haha, jag har bott hemifrån i över ett år men har fortfarande inte lyckats överge mitt barndomshem fullt ut. Känner (Okej, mamma och pappa känner) att det är dags att damma ur  och låta de påbörja sina egna projekt. Bye bye Lovisa and Hello hemma-gym! Ungefär så tror jag att det låter. Helgen var supermysig, middagar och lagom mycket rödtjut toppat med 48 timmars ledighet - perfektion! Fredagen bjöd på vinkväll hemma hos fia med karin, johanna och maria. Jag blev förälskad i fias bäbis-vovve och satt och klappade och kelade med henne hela kvällen. På lördagen var vi bjudna på födelsedagsmiddag hem till farmor och farfar Jönsson, otroligt gott och trevligt som vanligt. Söndagen innebar storstädningsdag, välbehövlig sådan! Doften av nystädat ligger fortfarande kvar i luften. Älskar. Och i lördags kavlade vi även upp ärmarna och gjorde något åt våran garderob, det blev så jävla bra rent ut sagt! Har glömt att säga det men simon överraskade mig härom veckan med en nyinköpt stor garderob för oss att dela - hur underbar karl har jag hittat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0