Det är så jag säger det.

Hej efter hundra år!! Jag ligger fortfarande kvar i sängen, kl är fan halv 11!! Anledningen? Jag kan inte resa mig upp! Träningsvärk är en rolig grej! Läste precis Fridas blogg-inlägg om min allergiska reaktion igår och om Jeffe som fanns där men som inte var där, och om det där satans myntet som inte vill ramla ur pannan!! Att spela handboll är kul! Det är lite som att bli lämnad på dagis med folk man tycker om! Där har man chansen att leka av sig lite innan det är tid för läggdags! Som dagis, fast istället för att hoppa bland kuddar och leka med bilar, pulsar vi i snö och kör styrkepass! Att vara med er är kul! Jag känner mig lite som den där killen som spenderar kvällen hos Katrin och Samuel när hans föräldrar är på restaurangen! Upprymd, glad. För vem har inte kul när det är Simpsons på tv?

Kommentarer
Postat av: Frida Persson

SÅ RÄTT! Tyckte trots allt att man kände jeffes närvaro trots att hon inte var där...

2011-01-04 @ 11:18:18
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0