fina rosa

Hej hopp! Gårdagen bjöd på ett hårt träningspass och det känns i kroppen idag vill jag lova! Vrickad vänsterfot, två svullna och stela fingrar och en lagom skön rump(?)kaka! Det kallar jag handboll när den är som bäst! Idag är vi på't igen, med både löpning ute och kontringar i hall! Innan dess ska jag hinna med en hel del! Har i och för sig redan hunnit bocka av körlektion och tvättstuga nu på morgonen! Nu är det mat-shopping, matlagning och stadsrunda som gäller! För övrigt ser jag verkligen fram emot att frida ska fixa S.C t-shirts åt oss två, blåa och vita. Tror det är bra att känna in materialet innan det blir sommar! Och på tal om kläder... Sitter just nu och myser i min fina rosa (hjärta, kärlek, som Romeo älskar Julia och som jag älskar dig!!!111!!) Jeffe, har du på dig din vita piké? Haha.




Kommentarer
Postat av: Jeffe

jag gråter....

2011-01-18 @ 14:01:31
Postat av: Frida

Jeffe, häng inte läpp, du fick trots allt en keps!

2011-01-18 @ 22:33:27
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0