grattis mamma

Hej hej hallå! Sitter och äter lunch klockan tio en torsdagsförmiddag, smakar underligt! Idag är det crew-dag och det hoppas jag att ingen har glömt!! Idag fyller även världens bästa mamma år! Ringde och sjöng för henne imorse men glömde att hurra! Borde kanske ringa upp och göra det nu! Bara skrika ut fyra hurra och sedan lägga på luren! Mmm kanske! Jag är lite småledsen över att vi inte hinner ses på hennes födelsedag! Men men, sånt är livet! Nu är det god tid för mig att börja stressa lite! Måste hinna ner till cykelhandlarn eftersom att min pärla återigen gått sönder, vara klar där innan klockan 11, på plats för ett möte halv 12 och sedan redo på jobbet klockan ett! Och innan dess måste jag hinna packa träningsväskan! Säger som Gunde: SKYNDA SKYNDA SKYNDA! ♥


DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0