Hoppla busschaffören!

Är på väg till Lindesberg för match! Suttit i bussen i två timmar nu och börjar få träsmak i rumpan! Har Frida i sätet bredvid, tur det! Hon underhåller mig med 102 saker man kan göra i en buss samt berättar mysiga historier om bajs på fyllan! Gillar! Match om två timmar nu, är kanske dags att börja tagga!? Tror jag ska ta mod till mig och fråga Frida om hon vill bjuda mig på ytterligare en brownie, vore gott! Äsch.. Jag ska be henne läsa det här inlägget istället så jag slipper fråga själv! Har jag tur ligger det snart en brownie i mitt knä! Då ska jag le stort!! Så stort att det får plats 12 sugrör i munnen! I fredags hade jag en supertrevlig kväll! Firade Simon i goda vänners sällskap! Åt gott på durken och kvällen slutade med en spontan-utgång till Hugos! Eller nä, falskt! Kvällen slutade faktiskt med Bruce och söderslaget porslin i vardagsrummet! Bra gjort Jönsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0