I huvudet

JAG MÅR APA!! Har blivit så extremt jävla förkyld!! Tung i huvudet, bråkig hals och en snortäppt näsa!! Jag skyller allt på Patrik och hans galna träningspass i tisdags!! Att pulsa intervaller i knähög snö var fanimej tufft, och igår och idag har jag mått därefter!! Jag hatar att känna mig sjuk! Har inte tid att vara sängliggandes! Idag måste Simon och jag leta efter kakel till nya köket! Kakel och golv. Och tapeter och färg. Och matbord och stolar. Soffa och soffbord. Helvete vad vi har att göra!! Känner mig stressad över nya lägenheten. Stressad men samtidigt spänd och förväntansfull. Kan knappt bärga mig till februari, då sätter allt igång!! Happiness. Och tjejer... I mars/april är det jag som bjuder in till inflyttningsfest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0