livet har sina goda stunder - crew!

Nu har jag mått dåligt i snart en vecka. Nu får det vara nog! Tacka vet jag tröstmat och film. Idag funderar jag skarpt på att gå klädd i CREW-tishan, trots att det inte är torsdag, enbart för att få känna mig lite uppklädd. Vore en riktig självförtroende-boost för stunden. Och det är väl ett giltigt skäl för att få bära märket på bröstet?
Dricker te ur kaffekopp, snyter mig i servetter och förundras över vad människan skriver på sin blogg... Det är sårande. Trodde fortfarande bättre om dig än så.
Ljusglimtar. Underbara Priscilla har blivit mamma till den sötaste flicka jag skådat och tjejerna tog hem ytterligare två viktiga poäng igår! ♥


Kommentarer
Postat av: Jeffe

fina fina vän <3

2011-01-10 @ 16:08:53
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-01-10 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0