Söndag

Igår var vi hemma hos stoffe och anna, vi hade en supermysig kväll. Vi åt god mat, drack gott vin och spelade kinnect sports! Så J.Ä.V.L.A kul spel! Det ska lätt införskaffas! Kom inte hem förns vid tvåtiden, så idag blev en riktig slappdag med ordentlig sovmorgon, "bakis-frukost" och deg i soffan! Men tog mig faktiskt i kragen och tog mig ut ur lägenheten för några timmar. Promenerade bort till sporthallen och spanade in lillebror när de spelade match, tog mig till affären och handlade lite nödvändigheter och hade en mysig fika med mamma! Nu har jag till och med fått simon att röra på fläsket, och vips så var hemmet rent och snyggt igen! Nu ska jag göra klart den sista biten av maten, fish&chips. Hälsosamt? Nej, men gott! Har även påbörjat nedräkningen, när klockan slår 20.00 börjar äntligen en ny säsong av Solsidan! Som jag har längtat!! Och efter det blir det filmmys och blåbärspaj. Bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0