torsdag förmiddag

Min mobil har gått varm hela morgonen, det ena samtalet efter det andra. Bl.a. ringde körskolan och avbokade min lektion idag, pga av punktering. Trodde på riktigt att hon ville att jag skulle komma ner och lära mig att byta däck på bilen. Jösses, det vore en rolig syn! Vid lunch har vi dejt med Laila på hth, och idag ska förmodligen hela rubbet beställas. Vi fick en prissumma nerskrivet på papper igår. Svart på vitt. Jag fick ont i magen. Vet ni hur dyrt det är med ett nytt kök? Jag spyr litegrann. Enbart vitvaror går på nära femtiotusen. Som sagt: Jag spyr lite. Däremot kan jag knappt bärga mig tills min fina köks-ö är uppmonterad och allt är på plats! Det kommer bli så fint! Åh vad jag längtar! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo att möta dagen! En långpromenad som uppladdning inför matchen skulle sitta på sin plats, så det måste jag hinna med! Hejs ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0