tisdag kväll

Fick röra på fläsket idag. Äntligen. Skönt att få upp pulsen och springa av sig i benen. Jobbigt som tusan, känns i kroppen nu vill jag lova. Är så trött att jag inte ens tagit mig in i duschen än. Mysigt. Det var verkligen välbehövligt att träffa mina tjejer ikväll. Har ju fan saknat de när jag legat hemma och snorat, de är ju för satan min andra familj! Familj. Familj. Dagen har spenderats med mamma och hundarna. Behövde min dos av de idag. Behövde en stor dos av mamma och behövde tre keliga hundar i famnen. Lycka! Det är ren och skär lycka. Man kan väl säga att jag lärt mig att inse vilka som betyder något här i livet... Eller hur var det nu? Nej ni... Cornelis på tv, ruggigt bra. Nu ska jag snart kasta mig i duschen, slänga mig i sängen och låta huvudet sjunka ner i kudden. Sov gott ♥    

Hon dansar och blundar
så nära intill
Hon följer i dansen
precis vart han vill.
Han för och hon följer
lätt som en vind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0