svullna fötter, födelsedagar och annat kul

Hejhopp! Efter en tvåtimmars körlektion kan jag konstatera att min stukade fot inte mår sådär jättebra! Allt som heter "träning ikväll" är bara att glömma! Rätt komiskt ändå att man lyckas vricka bägge fötterna inom loppet av två dagar, jo det är sant! Funderar på att skaffa mig en rullstol och flyga fram på den i några månader, vore fan coolt! Idag fyller världens finaste pojkvän år (simon jönsson, för er som inte förstod)! Tjugo-jävla-sex år! Nu är det avslöjat. Jag är tillsammans med en gubbe! En alldeles förträffligt bra gubbe! Han är fanimej helt underbar!! Imorse fick han frukost och paket på sängen, för det var han värd! Och ikväll fortsätter firandet med mer paket och något gott att äta! Nu ska jag plugga lite teori och sedan städa lägenheten! Det är ett glamouröst liv jag lever! Japp japp. Har ett s-j-u-k-t partysug som växer inom mig, väntar därför ivrigt på lördag den 29e! Då är det efterlängtad lagfest med de allra bästa! Det kommer bli BRA! Och hör och häpna nu: även moe och mao har hittat hem till Sverige tills dess!! Det ger en ännu större anledning att längta dit! Det var FÖR länge sedan vi skålade, drack och vaknade med svaga minnen! ♥ 


Grattis älskling!!

Kommentarer
Postat av: Jeffe

jag stukade foten igen lite lätt...

2011-01-19 @ 21:12:37
Postat av: MAO

Fasiken vad kul det ska bli att traffa dig pa lordag pa lordag!!!PUSS

2011-01-25 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0