off to work

Har precis slängt i mig lunch och gjort mig redo för jobbet! Är inte superpepp på att gå dit men vafan jag får trösta mig med att det är fredag och en kort arbetsdag! Efter jobbet ska jag springa en sväng på stan, måste hitta kläder tills imorgon! Imorgon är det partyparty med mina fina vänner! Ska bli så himla kul! Först mat på Olearys, sedan en sväng hem till Emina, hem till hennes läkarsprit och stora dansgolv (haha) och sedan utgång! Tur att det fick bli lite planer och nöjen den här helgen, annars hade jag legat hemma och gråtit floder över att timmy och tess åker till sälen utan oss! Hade sett fram emot den här resan så satans mycket, men tyvärr blev vi tvingade att hoppa av eftersom vi får den nya lägenheten på tisdag! Det är i och för sig inte fy skam det heller! Så på tisdag är det jag som kavlar jag upp ärmarna och slår släggan i väggen! Nej nu: Off to work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0