jag känner en hund som gillar att vara på rymmen!

Oj vad jag är morgontrött och seg i starten idag! Tack och lov att det är fredag! Igår blev en dag fylld av stress från morgon till kväll och dagen kommer säkert att gå i samma tempo! Känner mig som en sån där docka som man skruvar igång bak på ryggen, jag går från 100% ena sekunden till att gå ner på 0% nästa! Simon måste undra vad det är för fel på mig när jag hela tiden växlar mellan att skratta och grina, skutta omkring och ligga död på soffan! Haft en dålig vecka och känt mig trött och skakig i kroppen, som om influensan är på G! Så är förmodligen inte fallet utan det är säkert kroppen som börjat säga ifrån... Igen! Dags att knapra ännu fler piller? Nej, jag behöver dunderhonung! Igår kände jag mig som Mike Tyson och Paolo Roberto i en och samma kropp! Järven gav mig en rejäl knock på näsan, men jag stod emot för jag är så jävla stark och tuff! Eller hur var det nu? Det känns som att näsan blivit överkörd av ett tåg idag! Och det hjälper inte att jag har en finne stor som en ärta pulserande precis under nästippen! Funderar på att ringa och väcka frida på hennes lediga dag, men man vill ju inte starta ett krig...? Skriver min viktiga fråga här istället, så det som snart står inom parentes får endast läsas av frida, förstått? Frågan lyder... Sluta läsa!
(Är du frisk än fru Rapp?)





Kommentarer
Postat av: FRIDAY

NOOO! jag är så jävla sjuk fortfarande....

2011-01-28 @ 21:30:14
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0