utgång får bli en annan gång

Hejhejhej! Precis hemkommen från jobb och ska väl sätta igång med maten i det närmsta! Idag är det måndag och det känns! Fredag känns så extreeeemt avlägset nu! Det var tufft att ta sig upp ur sängen imorse, mycket tufft! Jag mår fan alltid piss två dagar efter fest! Igår var jag för pigg för att vara dekis (fortfarande full?) så jag tog den smällen idag istället! KUL! Ni kan ju bara tänka er hur toppenkul min arbetsdag har varit! Vill helst dra täcket över huvudet och sova tills det blir ljust igen! Men icke! Jag får fortsätta må apa och ta mig i kragen, för ikväll är det både tvättid och träning! Lördagskvällen var så satans kul, och ja, jag är värd den här baksmällan! Var tillsammans med mina fina tjejer, åt god mat på Olearys, drack spygröna mojitos, lyssnade på bra musik, dansade robot och polka på den mysiga komattan och ställde många frågor! Besöket på Olearys var kul men den var hemma hos emina kvällen tog fart! Jag undrar dock var läkarspriten fanns undangömd? Nattpromenad till puls och alla undrade hur sazzyB blivit indier? "Du har ju mens i pannan" och malin ville så gärna gå ut! Utgång blev bortdömd då pulsen gick ner till noll i kylan, och stackars anna som hade armbanden på fel arm! "Jag tänker kyssa dig nu" och det gjorde hon! Kramar och hejdå av åby som drog till malmö och sedan in i värmen hos max! Klart man inte vill ha ett orginal när man beställt en frisco! Och sedan... En oslagbar promenad från toaletten fram till bordet där vi satt! Det gjorde min kväll! Den stunden var t.o.m snäppet bättre än max egna jordgubbsmilkshake!
BRA-kväll!     




Kommentarer
Postat av: Jeffe

hahahahha jag glömde kyssen! vi får byta bilder sen ;)

2011-01-31 @ 17:17:23
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0