Friday freitag fredag

Godkväll, här ligger jag naken i sängen! Yes baby you heard me!! Nej usch, det var inte sanningen(!!) men vilken jävla värme!! Lägenheten är allt annat än sval nu trots (låt se nu: 1,2,3,4) fyra fönster och två balkongdörrar öppna! Hade inte tackat nej till en helkväll ute i det sköna men istället ligger jag här varm och svettig (men fortfarande jävligt snygg OCH i riktigt sexiga underkläder (ha ha right!!!) (Simon är inte hemma så jag passar på att påminna honom om min nästan ogripbara snygghet nu när han är iväg, ifall han skulle glömma!)(förresten borde det vara omöjligt att skriva såhär många parenteser i ett och samma parentesinnehåll, men det är fredag och det gör allting möjligt antar jag!!) )! Anledningen till varför jag redan gått och lagt mig är för att klockan ringer vid sex imorgon bitti och arbete väntar, SÅ... Efter ett helt onödigt inlägg säger jag nu godnatt! Godnatt mina fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0