besatt och betagen

Godkväll. Sitter här i soffan med myskläderna på och ett stort hårrufs som heter duga. Tekoppen står placerad perfekt, alldeles inom räckhåll och gäsparna och mr blund börjar sakta med säkert smyga sig på. Borde verkligen sova nu men jag hatar att gå och lägga mig ensam. Hatar känslan av tomhet. Vill ha en hand att krama om och ett bröst att vila mot. Sitter kanske kvar här i soffan och lyssnar på musik tills han kommer hem igen. Mitt hjärta. Dock är musiken min stora kärlek ikväll. Vackra svenska stämmor. Simon borde vara svartsjuk, riktigt jävla svartsjuk, eftersom jag sitter i vardagsrummet med tända ljus och sjunger kärleksduetter med mina hemliga pojkvänner håkan, jens, anders och oscar mfl. Ja, min pojkvänslista är lång. Det är mycket möjligt (högst troligt) att jag går i säng med min älskare mr spotify ikväll. Låt det ryka av ilska ur simons öron, han får fan i mej skylla sig själv! Han borde förstått att det skulle hända för eller senare, det fanns så många tecken! Redan till allsång på skansen började jag öva upp stämbanden med måns. Och när man sedan blir lämnad ensam hemma med ett gäng rockstars omkring sig som sjunger förföriska kärleksballader kan man ju inte göra annat än att falla. Förlåt jönsson.     


Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Hahhaha så roligt inlägg!!

2011-07-20 @ 14:26:59
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0