hela livet var ett disco

Det känns som hela sverige har semester utom jag. Sitter ensam i lägenheten ikväll igen. Fan så surt. Har laddat hem en film som säkert är värdelös men något måste man ju fördriva tiden med en onsdagskväll som denna. Fram till nu har jag lekt med bilder. Bilder på mig själv. Tagna av mig själv. Redigerade av mig själv. Ja, det gäller att vara uppfinningsrik när tristessen smyger sig på. Imorgon ska jag i alla fall ut och leva lite. Veronica maggio är i staden och jag ska dit. Gratiskonsert. Tokgillar. Tänker köpa mig en lyftkran och ett par elefantöron om det så krävs för att få se och höra henne live igen! Jag har en svag känsla av att jag inte kommer vara ensam där, i lilla norrköping där gratis är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0