hektiskt och så lite kalas

Haft två maskiner med tvätt igång idag, diskmaskinen har gått på högvarv, en snabbstädning har jag tagit itu med, present har inhandlats samt mat och lite annat strunt. Alldeles straxt är det kalas, Anna fyller år idag. Det har varit full rulle hela dagen men alldeles snart ska jag få slappna av med härligt sällskap och lite tårta. Kom precis på att jag aldrig visat några bilder på köket sedan det blev klart, så här kommer det:


...
Och här en bild på min underbara vän och syster (Ja, jag kallar henne syster) Anna Fredrika Asplund!

Kommentarer
Postat av: sassy

åhhhh kill me vad jag älskar det där köket!

2011-03-16 @ 22:34:20
Postat av: Hanna

Fan va fint Ni har det, Vill också ha! Måste ses snart snäck... puss puss

2011-03-17 @ 10:05:29
URL: http://nussesinfo.blogg.se/ivantanstider/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0