tisdag

Suttit ute på balkongen och solat näsan hela morgonen. Klarblå himmel, vindstilla och 22 grader varmt. Perfektion. Fräknar börjar titta fram. Tror inte jag njutit av solen såhär sedan i somras! Nu har morgonsolen försvunnit runt husknuten, då är det inte fy skam med ytterligare en balkong där solen får skina fram till kvällen! Härligt.
Igår fick jag mycket gjort. Lägenheten börjar mer och mer kännas som ett hem. Gardiner kom på plats, skräp och kartonger for ut och den mysiga hemma-känslan infann sig! Nu ska jag börja laga mat, straxt kommer lillebror förbi för lite lunch, tror det får bli thai! I eftermiddag ska jag fortsätta leta efter inredning om jag orkar och har råd, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0