+-+-+

Simon säger till sin nyvakna, morgontjuriga flickvän som inte fått se solljus på över två veckor: "Men älskling, vad brun du är... Du ser ju riktigt solbränd ut!" Och hånler! Fuck him! Om jag kunnat hade jag sparkat till honom hårt som satan med min missbildade blåa fot! Nu längtar jag till sommaren mer än någonsin, jag ska bevisa för honom att minnsann jag också kan få färg och att jag inte är född albino! I övrigt sitter jag skönt tillbakalutad i soffan och pluggar, gick upp med tuppen imorse (Och nej Simon, jag menar inte dig!) och har suttit och lekt geni hela morgonen och förmiddan! Börjar bli lite småtråkigt och känns inte så lockande längre! Min mage låter värre än en motor på högvarv för att jag är så hungrig! Tror faktiskt att jag håller på att dö. Himla tur att jag lagade spagetthi och köttfärssås i mängder igår som hade kunnat räcka åt ett helt rugbylag! Nu ska det få mätta min mage! Det var väl allt för nu. Nej. En bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0