lördag

Mormor och bror på fikabesök, storhandling hängandes på kundvagnen (fiffigt), frisyren vackert toppad av sussanne, matlagning och rödvin tillsammans med pojkvän (stod ensam för rödvins-intaget, otippat), flodhästfot och tyck-synd-om-mig-själv-tårar, mys i soffan med skavlan och en riktigt bra film. Det var min fredag det! Bra fredag där jag levde på ruset efter tjejernas vinst mot nyköping! Nu sitter jag i min gosiga morgonrock och är varm och go i magen efter morgonens första tekopp! Om några timmar går tåget mot Stockholm och ikväll är det party. Har övat in några riktigt grymma moves hängandes på kryckorna. Kommer nog bli en bra kväll! Ja, om Frida Persson ger sig fan på att svara på mitt sms vill säga! GODMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0