Till alla deltagare på drinkkvällen - försvarstal

Jag blir lite smått sur och irriterad på frida som underskattar mig och mina kvalitéer! Nog för att jag haltar omkring här hemma och tycker synd om mig själv men det är fan inte ok att klanka ner på en handikappad!
"Lovisa Nilsson kommer inte ens kunna bära fram sina drinkar när hon och hennes nya bästis vid namn "käppen" sitter ihop, väldigt vad bra kompisar man kan bli på en sån kort tid.... Om hon nu mot förmodan tar sig fram finns ändå risken att hon ramlar och skadar sig ytterligare en gång, att gå runt med en gaffel i strumpan kan vara näst intill livsfarlig."
Jag vill bara att hon och alla ni andra ska ha klart för er att jag inte är borträknad! Jag är ert största hot, er största konkurrent! Bråka aldrig med Bamse! För även om det är så att jag måste köpa en rullator eller en rullstol för att lyckas servera mina drinkar så kommer jag likt förbannat att göra det! För vad tror ni att jag har gjort under mina sjukskrivna dagar om inte förberett mig för våran coctailkväll? I snart tre veckor har jag experimenterat, blandat och mixat ihop olika sorters drinkar för att vara hundra procent säker på att mitt tävlingsbidrag blir perfekt, jag kommer bjuda på en riktig smaksensation! Så under tiden ni suttit i skolbänken, vänt hamburgare på McD eller varit upptagna med att vara gravida har jag suttit här hemma berusad och nöjd med en tävlingsinstinkt som heter duga! BRING IT ON!


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHA!

2011-03-18 @ 12:16:43
URL: http://nussesinfo.blogg.se/ivantanstider/
Postat av: Anonym

Garvar läppen av mig!

2011-03-19 @ 13:17:13
URL: http://fridapernilla.blogg.se/
Postat av: Ylva

hahahahaa, hejaaa! :D

2011-03-22 @ 20:24:39
URL: http://källstedt.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0