tisdag kväll

Sitter och filosoferar över en kopp te, ensam i min älskade soffa, kikar omkring i vår fina lägenhet och njuter. Jag känner mig verkligen hemma här. Det här är hemma för mig, inte så konstigt kanske - Home is wherever I’m with you. Är lycklig som får dela allt det här med min underbara karl, världens finaste pojkvän, min fantastiska sambo! Oj vad vuxet det lät. I övermorgon får vi hem det nya matbordet och då får vi ytterligare ett rum att sätta klorna i och chansen att börja inreda, längtar lite smått. Snart snart snart har vi nått vårat mål, ett färdigställt hem! Hur underbart? Nu desperate housewifes följt av cougar town. Återigen, hur underbart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0