onsdag

Var tog det så otroligt härliga vårvädret vägen? Värmen finns visserligen kvar men jag saknar solen. Inget härligt solljus som sipprar fram igenom persiennerna. Jag vill kunna gå ut och njuta av värmen i ett par coola solglajjor balanserandes på nästippen utan att känna mig larvig. Jag vill gå ut i det fina vårvädret och promenera runt hela stan i ett raskt tempo. Åh vad jag önskar att min fot blir hel snart så att jag slipper oroa mig för smärta och ostadiga steg. Är trött på att se hur staden förändras genom ett fönster. Vill vara på plats. Vill se hur den sista snön smälter undan och hur vattenpölar bildas för att sedan rinna iväg och försvinna. Vill vara där! Vad jag behöver är civilisation, sällskap och lite action. Blir tokig av att bara sitta hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0