onsdag

Möjligt att det märks på min uppdatering att jag är tillbaks i verkligheten. Äntligen är lite jobb och allvar tillbaks i min vardag. Min fot mår fortfarande bajs men tacka vet jag kassa-jobb och underbara kollegor! I dagarna som gått har vi hunnit göra mycket i hemmet. Jag har köpt nya barstolar till köket och lyckats montera ihop de helt själv, stolt tjej! En hel del smått och gott har inhandlats till köket och övriga hemmet och det börjar mer och mer kännas som hemma. Det kliar i mina inredar-fingrar och jag önskar att jag hade all tid i världen och oändligt mycket med pengar att spendera på alla rum! Matsalen börjar i alla fall likna något nu och det ska bli SÅ kul att inviga den med mina fina tjejer på lördag! Alkoholen ska flöda! 

Ikväll mjukstartar handbollen igen. Match för tjejerna mot div 4, ska bli roligt att se! Ska även bli himla kul att träffa alla efter så lång tid som hunnit gå!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Vilken jävla tur att du varnar att du har monterat stolarna, jag menar så att det inte finns någon risk att man sätter sig på en.....

2011-03-31 @ 07:29:13
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0