mmhmm...

Har FÖR många planer på hur vårat fortfarande orörda rum ska formas! Inte så kul med enbart ett matbord + stolar ståendes. Har väggar att sätta liv och färg på och utrymmen att fylla ut. Har hundra idéer och känner mig fylld av inspiration. Synd att allt kostar pengar! Tänkte försöka mig på en nödlösning - en utflykt till ikea utan att slösa! Behöver ett stort lycka till! Avresa planerad imorgon. Fredag. Det innebär att jag legat i hårt idag och öst undan arbete! Tänker fortsätta ösa i några timmar till. Blev alltså ingen träning för mig ikväll heller. Kanske lika bra ändå, med tanke på att jag mått pekka hela veckan! Hur som haver: Dont hate on me girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0