det luktar surt regn, bajs och sommar.

Okej. Eftersom att jag känner agg från både det ena och andra hållet är det väl kanske på tiden att jag uppdaterar? Ställde t.o.m. klockan på kvart i sju idag för att hinna med detta innan jobbet, det ni! Nu kör vi. Jag lever. Turkiet var helt jävla fantastiskt. Lata dagar i solen, god mat och och i perfekt sällskap! Önskar självklart att vi hade kunnat stanna kvar längre än vad vi gjorde! Fast vem gör inte det? Efter en hemsk flygresa hem (den var fan katastrofal och jag är numera flygrädd), är vi tillbaks i verkligheten igen med jobb, träning, vardagssysslor och allt vad det innebär! Mina dagar flyter ihop och livet är tillbaks till det normala! Inget jag ogillar. Tvärtom faktiskt. Det är sådant som får en att uppskatta det lilla i livet. Som en mysig onsdagskväll tillsammans med honom man älskar, eller en fikaeftermiddag med de där tjejerna som är såå underbara, eller en kväll på munken då man stöter ihop med en fin vän, eller som de gånger man lyckas överbevisa sig själv med att man klarar mer än vad man någonsin trodde var möjligt. Helt ärligt - vardagen luktar rätt mycket bajs. Det är alltid lite för stökigt i lägenheten, det finns sopor man borde ha slängt redan igår, det finns en tvättkorg som på något sätt alltid lyckas svämma över, du har för lite mat i kylskåpet, för mycket att styra i och en träningsvärk som aldrig vill försvinna. Turligt nog väger ändå faktumet att mina vänner är fantastiska, att det snart är fredag och att jag ska till Stockholm och njuta av livet i helgen, upp all bajslukt i världen!


Kommentarer
Postat av: sassy

ääääääääntligen Novisa Lilsson!!! heheheh

2011-05-19 @ 13:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0