det blev torsdag efter en orolig natt

Äter en väldigt sen frukost med tanke på att jag varit vaken sedan klockan sju! Toppar det med lite kladdkaka till efterrätt och sedan färskpressad apelsinjucie. Mumma. Är trött som satan och hoppas pigga på mig med en rejäl sockerkick. Inte som att ha en snusprilla fullspäckad med gift under läppen, men ändå! Igår blev det alldeles för sent för mig! Spontan-inbjöd jennipher och sara för att få lite sällskap i mitt tomma hus! Vi lagade mat, drack lite rosé, pratade strunt och såg på film. Uppskattade singellivet helt enkelt - fram tills dess att jag blev lämnad ensam igen!! Vid tolvslaget åkte mina fina flickor ifrån mig - efter att ha tvingat mig se en jävla skräckfilm! FY FAN ta er! Jag hatar skräck och framförallt när jag måste sova ensam i mörkret efteråt. Jennipher lurade i mig och sara att filmen vi skulle se "inte alls var särskilt otäck"! Tack för den! "The Orphan" heter filmen för er som är nyfikna och känner för att ligga klarvakna och på helspänn en hel natt!



Nu på morgonen har jag haft Laila på HTH på besök! Hon ville så gärna komma förbi och dokumentera och ta bilder på köket hon hjälpt oss så mycket med! Så jäkla härlig och trevlig tjej! Nu ska hon hjälpa oss och ordna med de sista pusselbitarna, och så kom hon med en massa hjälpsamma tips och idéer! Inte nog med det så hade hon en fin present med sig också - en vinkaraff från Reijmyre glasbruk! Det är en bra torsdagsmorgon det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0