baby baby baby

Yes... Den här tjejen har shoppat loss! Det där med att tänka spara istället för slösa gick väl sådär! Men jag kom ändå billigt undan med tanke på vad som inhandlades! Och så handlade jag flera saker med 75%, 40% och 30% rabatt... Så på sätt och vis kan man ju säga att jag tjänade pengar...? Eller hur. Har precis ätit kvällsmat och sitter nu framför tvn med ett glas rött som sällskap! Åt rester en fredagkväll. Kul. Men hellre det än att ställa mig ensam och laga mat till enbart mig själv. Nej usch. Imorgon blir det arbete 07.00 - 14.30, så det får bli läggdags tidigt för min del! Längtar otroligt mycket till imorgon för då kommer han äntligen hem! Min älskling. Som jag har saknat honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0