onsdagen den andre november tvåtusenelva

Är så vansinnigt trött idag! Har haft en fullspäckad dag på jobbet och det är verkligen jättekul när det är lite fart i butiken! Däremot förvandlas jag till en seg zombie när jag sedan kommer hem. Sitter i soffan och gäspar ikapp med simon som ligger nedbäddad under täcket! Stackarn är sjuk och hemma från jobbet, det blir i och för sig nästan mer synd om mig som tvingas ta hand om oss båda (haha) - här har man inte tid att vara trött! Och när man sedan har en mamma som även hon är sängliggandes och ensam hemma är det bara att bita ihop! Måste snart ge mig ut i mörkret. Har lovat henne att hjälpa till med kvällshandlingen, kylskåpet står tomt där hemma! Och här hemma behövs det också bunkras upp med mat, ipren, halstabletter och näs-spray! KÖR BARRRA! ♥


Och så lite ny-inköpt, haha, ceriserosa linne med volanger!  Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0