lördagen som man minns den

Ligger i min soffa, skönt nedkrupen och lyssnar på musik! Vet inte om jag hunnit vakna än eller om jag drömmer! Känns som min hjärna går på autopilot, jag är där men ändå inte! Allt går per automatik, på rutin! Jobbig känsla, inte okej att känna sig bakis tre dagar efter fest. Inte okej. Men okej - nu är det dags. Dags för lördagssummeringen! Vilken kväll! Allt var vansinnigt kul! Att shotta tequila visade sig vara det roligaste i hela världen! Och jag trodde att jag var "the king of the world" och tålde allt! Fail! Det blev mycket jag-har-aldrig och turkdans med tjejerna och mycket lakrits-shots och obegripliga samtal på T3! En vandring med sombreros på huvudet och offentlig urinering. FY andrea! Kvällen var väldigt lyckad och avslutades med gitarr och skönsång hemma hos larson! Inte lika kul när jag tvingades jobba på söndagen sen! I ärlighetens namn känner jag inte för att dricka på månader nu - Kul lördag men man är fan inte arton längre! Haha. Nu måste jag rusa iväg till jobbet! VILA idag till stängning! Ses där!? Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0