Och så kom livet emellan... igen!

Är ständigt upptagen med att leva, vansinne! Igår efter en riktigt skön seger(!!!) bjöd jag hem jeffe, linn, maria och nicki på en lugn och mysig middag som innebar välsmakande vin och snack in på småtimmarna! Önskar att jag var bättre på att festa, inte så jävla myssjuk. Vill vara den som njuter av att vingla hem klockan fyra en lördagsnatt från "pullan" och inte hon som låter söndagsångesten bestämma allt för mycket! Men man är ju inte arton längre, haha, och de där "må-bra-söndagarna" och mysiga lördagskvällarna med god vällagad mat vinner "tyvärr" nio av tio gånger! Fy fan vad jag låter gammal... Men så är man ju tillsammans med en grabb som närmar sig 30-sträcket också(haha, love you baby!)! Kanske dags att ta sig i kragen och bli ett party animal... Björnstammen har ju trots allt visat att jag har det i mig, hahaha! Eller så kanske jag låter bli ändå? Nu välkomnar jag en härlig söndag. Och fy fan vad jag är nöjd över att jag slipper vara bakis. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Jeffe

Du är så bra <3 <3

2011-10-09 @ 20:23:00
Postat av: Römert

Hahaha, bjönrstammen <3

2011-10-14 @ 14:56:26
Postat av: Ida ♥

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en liten goodiebag (man borde kunna kalla de för en liten goodiebag iaf). Var gärna med och tävla men kom ihåg att läsa reglerna noga så du inte misasr något! Om du missar något så diskvalifiseras ditt bidrag! Lycka till! ♥

http://idahtt.blogg.se/2011/october/tavling.html

2011-10-14 @ 15:24:32
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0