måndagen den sjuttonde oktober tvåtusenelva

Och så var det måndag igen! Jag har haft världens i särklass lugnaste helg! Filmmarathon, tapas, sovmorgnar, match och så lite spännande arbete på det! Världens lugnaste helg och ändå vaknar jag med blåmärken på både armbågar och knän plus en sablars värk i nacken! Jävla handboll! Och satans jävla mig som alltid lyckas somna i soffan med huvudet på sne! Om en timme kommer simon hem och lunchdejtar. Jag har varit vaken sedan klockan sju imorse och har ännu inte lyckats tänka ut något smaskigt att bjuda på! Kanske god tid att springa ner till affären? Trevlig måndag mina fina.


Nyshoppat. Halsband och tröja: VILA.

Kommentarer
Postat av: jeffe

vad snygg du är :)

2011-10-17 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0