onsdagen den nittonde oktober tvåtusenelva

Dallå dallå! Här hemma är det SF, dvs SimonFritt! Karln min har lämnat huset för en fyradagarsvistelse i Jönköping, roligt för honom(?) mindre kul för mig! Han hade inte kunnat timea in det sämre, kylskåpet är så tomt att det ekar och i frysen ligger det i stort sett bara en gammal vitlöksbaugette och ruttnar. Ok, alla som någon gång kikat in i kylskåpet hos jönsson/nilsson vet att jag sitter här och fetljuger MEN känslan är fortfarande densamma! Jag avskyr, jag säger det igen AVSKYR, att laga mat till enbart mig själv! Vad är meningen med det liksom? Ingen att göda upp, ingen som berömmer kryddningen, ingen att tvinga i en extra portion! Hej feeder! Jag kommer med andra ord att leva på ravioli och pan pizza i dessa dagar!

Igår fick jag en fet käftsmäll, jobbet jag hållt tummarna för i veckor nu visade sig bli någon annans! Jättetrist verkligen för jag vet att det hade passat mig perfekt men denna gång var någon annan bättre och det får man väl helt enkelt ta och acceptera! Idag jobbar jag i alla fall stängning på VILA (är så glad att jag fått den möjligheten), ska vara helt ensam och känner mig därför lite smått nervös men det fixar jag nog galant! Nej ni vänner, nu ska jag göra vett av den här dagen: gå några ärenden, vänta på ett efterlängtat samtal från min favorit-sara och sedan kila iväg till jobbet! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0