torsdagen som blev fredag

Och varför ligger jag vaken såhär sent? En utav de absolut största nackdelarna med att vara sambo är att det blir så märkbart jävla äckeltyst när den ena halvan inte är hemma! Och när jag, som knappast är uppvuxen i en tyst miljö (nämen hej fyra bröder, mor, far och vovvar!!) drabbas av den otäcka tystnaden får jag panik! För att minska paniken denna afton styrde jag raka vägen hem till brånnestad så fort träningen slutat! Där har jag suttit och myst hela kvällen! Ätit gott, tagit ett långt skönt bad, kelat med vovvarna och skrattat med mamma och ludde! Nu är jag hemma igen och den där paniken börjar sakta med säkert smyga sig på! Ligger i soffan med någon halvkass komediserie igång och datorn i knät, stannar nog kvar här tills ögonlocken faller i golvet eller tills jag är så pass trött att jag inte längre orkar tänka! Men godnatt då! ♥

Och så lite nyinköpt! En utav fördelarna med en bortrest sambo: Garderoben fylls upp med det ena nya plagget efter det andra utan att ens karl vet eller någonsin kommer att få veta! Synd att han inte lämnade sitt kort hemma...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0