fredag, lördag och söndag

Och så sprang ännu en helg iväg! Fredagen bestod av kaffe och mys med hannis, theo och maxi och en kväll med god mat och tv med mamma, pappa och ludde! Vi (jag och mamma) lagade plankor med hemmagjord bearnaise och det smakade riktigt gott! På lördagen efter en tjugomålsseger mot stockholmspolisen, som för övrigt satt himla fint, fick jag träffa min jöns igen! Vi åkte ut till landet och firade susanne som fyllde år! Det blev en lugn och skön lördag med god mat och dricka! Igår tog jag bilen upp till mässhallen och tittade på elvorna som gav oss en ny skön seger - härligt med fyra poäng den här helgen! Det blev många timmar med handboll och klister under lördagen och söndagen men söndagskvällen fylldes med timmar av filmmys och deg i soffan med världens bästa kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0