en fredag med elvis!

Men hallå fredag!! Min fredag tog sig en rejäl vändning!! Mina soffmys-planer fick vänta när jag och simon helt plötsligt hade biljetter till Elvis Tribute på Louis De Geer! En jättekul och proffsig show som vi fick gå på tack vare världens gulligaste kunder - Lorraine och Christina! Tjejerna var inne och handlade av mig och efter att ha pratat en stund fick jag reda på att de var i Sverige på Europa-turné med europas bästa Elvis-look-a-like! Någon timme senare ringde de upp mig och hade ordnat två biljetter till mig och en vän! Vi fick helt suveräna platser och våran kväll fylldes med låtar som viva las vegas, suspicious minds, love me tender och Hound Dog m.fl. Vilken toppenkväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0