måndagen den trettioförste oktober tvåtusenelva

Och så var det måndag igen! Min helg har varit helt perfekt, en perfekt blandning av nytta och nöje! Maddes utställning var mäkta imponerande, förstå vad stort med en egen utställning med egna verk i en känd miljö! Coolt. Resten av lördagen innehöll middag och konsert och senare på kvällen åkte vi hem till Linnea och Fredrik och drack gott vin och grillade marshmallows över tända ljus! Söndagen blev mysig med sovmorgon, god brunch och en bilfärd hem i höstvädret! Resten av söndagen bestod i vanlig ordning av städning, mat framför tv:n och en halvkass film! Bra söndag! Nu ska jag snart börja laga lunch, simon kommer hem och gör mig sällskap vid tolv! Själv börjar jag jobba vid halv tre, så resten av dagen kommer väl ägnas åt att göra sig fin! Ser ut som ett vrak just nu, konstigt när hela helgen varit full av vila...





Kommentarer
Postat av: madde

åh, vilka fina bilder! blev så glad över att ni kom och förgyllde min dag!

2011-11-02 @ 10:08:25
URL: http://madelainesillfors.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0