godmorgon

Godmorgon! Trött och seg efter en lång jobbhelg. Ska snart hoppa i duschen och sedan ta tag i den här dagen! Igår träffade jag min fina hanna och co! Min älsklings-theo och jag lekte både spindelmannen, svärdet i stenen och mästerkockar! Under tiden hade hannis fullt upp med lillebror! Tokgillar att hon namngett den lille efter mig - MAXImilian! Så fin och söt. Hade en jättemysig eftermiddag hemma hos familjen lekander/söderman. Avslutade kvällen med träning följt av soffhäng! Kung. Tittade precis igenom lite nya kamerabilder på datorn - och här har ni: Lovisa med mamma-mage! Jodå den här tjejen kan puta!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var super trevligt vännan ;) Måste göras om snarast... Bilden var lite kul, så nu vet du att du klär med mage! Men som du ser ut nu i kroppen är det långt från gravid mage! Massa kärlek! <3

2011-09-08 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0