lördagsplaner

God kväll... Och så var även denna arbetsvecka över! Tidig morgon till sen eftermiddag löd lördagens schema! Hade faktsikt en riktigt bra dag på jobbet, tiden sprang iväg relativt fort. Så pass fort att jag totalt glömde bort klockan när det var dags att gå hem - Vem missar en sån sak? Nu ska jag hoppa i duschen och sedan börja pensla på ansiktet! Om en timme är vi bjudna på middag hem till C&J, det blir en lugn kväll med god mat och lite vin - väldigt lite vin för min del! Imorgon väntar nämligen säsongens första träningsmatcher och det vill man ju vara i form för, haha får se hur det går med den saken! Känns ju lite sådär att man hamnat i en formsvacka innan säsongen ens hunnit börja! Kung. Nej, duschen var det! Skynda, skynda... För sedan vill jag träffa johanna!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

Tack för igår stumpan <3

2011-09-11 @ 16:39:09
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0