tisdagens face

Jag bloggade inte igår. BIG CHOCKER! Men det är helt sant! Tänkte därför ställa allt till rätta genom att publicera flera meningslösa inlägg i rad. So here we go! Det första simon sa till mig imorse var: "Så jävla trött du ser ut"! Och efter att ha lekt lite med webcamen nu på morgonen har jag insett att han hade fan helt rätt! Det här är resultatet efter en lång bildserie där jag försökte se söt ut! Konstaterat: I'm going for the asian-style today!

För övrigt låg det nog väldigt mycket i det han sa, jag ser inte bara trött ut - jag är inte riktigt vaken heller! Alldeles nyss råkade jag av misstag ställa in en kastrull med ägg i mikron! Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0