anything-can-happend-thursday

Lite småsjuk tjej sitter sminkad för första gången på fem dagar och känner sig lite lagom snygg! Konstigt det där med smink, vad det kan pigga upp! Det enda som drar ner mig på snygghets-skalan idag skulle vara var-prickarna och det klarröda djupt där nere i min hals! Fresh. Så himla tråkigt att missa en veckas träning pga halsont - jag som blivit så sugen på träning och handboll! Istället för träning sitter jag skönt tillbakalutad i soffan och kollar på The big bang theory! Jag gör som grabbarna i den serien och kör på en "anything-can-happend-thursday", jag skakar om min vardag, bryter alla mönster och lagar (hör och häpna nu!!!) tacos till kvällsmat! Chockerande, jag vet... Det är ju inte ens fredag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0