Linneas möhippa!!

Var som sagt iväg på äventyr i helgen! i lördags morse tog jag tåget upp till Stockholm för att vara med och överraska Linnea på hennes möhippa! Det blev en helt underbar dag fylld med både simhopp, bubbel och pole-dancing! Idag kan jag konstatera att nöje är farligt för hälsan! Har vansinnigt ont i halsen och kan inte avgöra om det har att göra med att jag gick tunnklädd i snökaos, hoppade och badade i en kall bassäng, hade dyngsura converse under flera timmar eller för att jag drack ofantliga mängder med alkohol!! Kan ju faktiskt vara så att alla delar gjorde sitt? Ja ja, nu sitter jag här och tycker synd om mig själv men kan inte kringgå det faktum att det ändå var värt det! Och lägg till att temat under dagen var rosa: SÅ värt det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var ju super kul i lördags! Så kul o ses igen och snart ses vi ju igen:). Inte visste jag att du hade blogg! Kramar

2012-04-17 @ 12:36:46
URL: http://sandraelizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0