stackars flicka

Godkväll! Den här tjejen har nyinköpta kläder, nya converse, en mättad mage och snart nymålade naglar! Jag förstår om ni blir avundsjuka nu och tänker "wow, fan den där tjejen har verkligen allt" eller "åååh jag önskar att jag var lite mer som hon", och jag förstår er!! Det ÄR svårt att mäta sig med mig! Men lugn kamrater... Här bjuder jag på tre saker jag inte kan göra:

1.

Vissla. Jag kan inte vissla, vad hände där?

2.

Räcka ut tungan! Jag kan ha världens mest otillräckliga och förlamade tunga.

3.
Knäppa fingrar! Hur svårt ska det vara egentligen!?

Helt seriöst, jag börjar tro att jag fick ligga orörd i en spjälsäng tills jag var typ 10 år! Mina föräldrar har ju inte lärt mig något vettigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0