GLAD PÅSK

Påskhelg och flera ton med god mat och godis - jag dör sakta med säkert matdöden! Igår kväll mådde jag riktigt illa vid tanken på allt jag lyckas stoppa i munnen. Lösviktsgodis, choklad, ostbågar, rödvin, cola och sedan all jävla påskmat! Illamående. Det resulterade i att jag ställde alarmet imorse, knöt på mig löparskorna och gav mig ut och sprang!! Och fy i helvete vad skönt det var! Jag ska börja ta en morgon-runda allt oftare! Har känt mig piggare på jobbet idag och faktiskt lyckats hålla mig ifrån allt godis som erbjudits enbart för att jag velat känna mig fortsatt sund!

Ikväll blir det påskfirande hemma hos mor och far, familjen samlad och buffébordet uppdukat, ska bli riktigt riktigt trevligt! Och så får jag mysa med mina två favoriter också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0