fredag och lördag i i bild och skrift

Har haft två riktigt trevliga dagar! Igår kväll efter jobbet tog jag min vita skönhet och gasade ut till Södra Finnö och ut till mor och far! Där bjöds det på trerätters middag och goda viner! Underbart! En hel del kelande med mina favorit-vovvar hanns också med innan hemfärd! Idag efter en sväng på stan med mamma och lillebror (då jag för övrigt piffade till mitt utseende...) mötte jag upp storebror 1 och 3 för lite munken-häng och the soundtrack of our lives! Sedan vidare med musse för lite käk, öl och parkhäng! Mycket angenämt! Slut på min lördag, tack och godnatt! Imorgon blir det kortdag på jobbet och sedan går jag på en efterlängtad semester!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0